REACȚIA GUVERNULUI DUPĂ APARIȚIA UNOR EFECTE ADVERSE LA VACCINUL ANTI-COVID

INFORMARE DE PRESĂ
Ca urmare a informațiilor apărute în spațiul public referitoare la reacțiile adverse
postvaccinale ale unui cadru medical din județul Timiș, pentru corecta informare a opiniei
publice, Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva
COVID-19 (CNCAV) face următoarele precizări:
Persoana în cauză a efectuat rapelul în data de 04 februarie a.c., în urma căruia a avut o
simptomatologie postvaccinală, de tip reacție alergică fără criterii de șoc anafilactic.
Menționăm că simptomele respective s-au instalat pe parcursul monitorizării postvaccinale,
respectiv la 10 minute de la administrarea dozei de rapel, însă acestea au cedat la scurt timp de
la administrarea tratamentului specific în astfel de situații.
Femeia, în vârstă de 41 de ani, a părăsit, ulterior, centrul de vaccinare în stare bună de
sănătate.
Facem precizarea că persoana deține în istoricul medical multiple episoade alergice.
Grupul de comunicare al CNCAV
—————————
Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19
este un organism interministerial, fără personalitate juridică, în subordinea directă a
Secretariatului General al Guvernului și coordonarea prim-ministrului.